FOLLOWER

Tuesday, November 15, 2011

RENTETAN HARI

Assalamualaikum..

Hai dear ! selasa sudah berakhir n tomorrow, wednesday ! This month pun very the busy, tapi saya rasa weekend mmg saya busy kan sepanjang minggu.

For this weekend, the best plan, shopping ! Maybe early of december family incik lalan akan stay melaka, sementra menunggu kpulgan mak incik lalan dari Mekah. So, saya dah bising2 lah pada beliau surh settlekan apa yang patut. Mungkin saya akan mhadiahkan dia, plastik sampah, penyapu, pengaut sampah, mop lantai, pewangi rumah dan bagi pinjam vacum. Haha (okeh ini saya perli). So kami plan, eh bukan kami, saya yg plan then bising2 ditelinga dia, nak find something supaya family dia datg tak rasa bosan lah. InsyaAllah. Kalau tk da aral melintang, semua gonna be perfect ! :)

Today, di pharmacy, saya rasa sgt2 sleepy dan pharmacy pun umpama sauna, sangat panas okeh, dengan tidak keselesaan memakai tudung yang dirasakan sangat susah dikawal ditambah pula dengan bibir yg dirasakan kering, even dah pakai lipstick tetap tak selesa. Huh. But, semuanya berjalan lancar, bkerja dengan penuh berdedikasi untill 9.30pm. 12hour okeh. Rajin kan ? Ofcz, this month saya dengan kak ani kalau boleh ingin mendapatkan TARGET masing2. Mudah-mudahan dipermudahkan hendaknya dan kak alai very lah the happy, nak pergi ke Hong Kong katekan next week, holiday disana, sebut2 pasal holiday, kesian pula pada adik2 cz x bawa kemana. Fatin ! Take time pleasee. Cari masa lah untuk have fun ! :)

Ok. Time up !
Eh kawan-kawan, please doakan kesejahteraan wife kpd custmer saya cz wife dia 2minggu koma dan masih di ICU. Kesian that uncle berulang alik ke hspital menaiki teksi WITHOUT anak2 dia. That uncle kata, anak2nya jauh dipenang, perak dan putrajya. Hmm, apalah nak jadi pada dunia kan ? Tk perlu tahu nama pakcik dn mkcik tu, ikhlaskan je dalam hati, Allah Maha Mengetahui,

Dan tak lupa juga, Takziah buat Tok incik Lalan yg meninggal dunia di Mekah ketika menunaikan haji. ALFATIHAH. Semoga digolongkan dikalangan orang2 yang beriman.

Harini hari mereka,
Kita tak tahu bila pula hari kita.
Sama-sama beringat ye :)

With love,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...