FOLLOWER

Wednesday, November 23, 2011

PERANCANGAN PERCUTIAN

.........................................................................................

ME : hah !!!!!!!
KAK ANI : hah ?!!! (sambil pdg akuh dalam situasi tgh makan)
ME : ekin nak tulis entry ttg bcuti. sakit hati tgk semua pi bcuti. hahah
KAK ANI : haish. buat org tkejut je 

.............................................................................................


Assalamualaikum
fine, serius saya sangat jelouse bila semua orang pakat pi bercuti (-_-)
Kak Alai sure sedang bersuka ria di Hong Kong kan ?
melupakan kami di Farmasi Sihat ini,
bergembira di DisneyLand.

Actually, ada plan this disember nak bawa family ke 
Cameron Highland or genting highland
so dah suruh lah incik Lalan tengk2 kan hotel yg selesa kan ?
booking dulu ke.
saya lebih prefer Genting dan cmeron cuz for me lah,
saya suka cuaca dia & adik-adik sure suka. kan ?

TETAPI saya ada 2 halangan yang
tidak membolehkan kami ke sana. kot.

Halangan pertama,
tarikh yang saya plan nak bawa family ke Cameron@Genting
adalah tarikh pertunangan My cousin,
Mak long dah datang rumah minta kami sekeluarga
turut mhantr wakil pinangan ke
Bagan Serai, Perak.
hamboi ! jauh tuu (-_-)
mama kata
"kakak kena pergi, ingat, nanti akak lgi jauh, ke Kedah"
*aik ! isu ke Kedah pula terbabit. haha
so... saya memang kena pergi okeh.

Halangan kedua,
early of disember saya dah cuti lama,
so ssh lah kalau nk MC lagi.
asyik MC nanti kene fired baru tahu. seram kan ? hehe
eh x lah bos saya baik,
saya pun dah lama tak cuti tau.
cuma rasa tak sedap lah ambil MC byak kali,
harus lah mengekalkan momentum kerajinan. hehe

nantilah kot fikir2. 
cari masa sesuai, yg pting, tk mau myusahkan sapa2.
tgu incik Lalan settlekan hal dia uruskan kpulangan mak dia menunaikn haji,
then start planning balik.
boleh ajak incik lalan dan alisya sekli dgn my family. kan ?

aish, nak ajak pi setakat gunung ledang dan melaka,
sian pula adik-adik. sure dia bosan. hehe
kalau ajak pi genting mesti mereka suka









sabar ye. nanti kakak arrange kan :)

 with love,
FatinFashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...