FOLLOWER

Saturday, November 26, 2011

INSAN BERHARGA

Bulan DISEMBER belum tiba,
TETAPI jadual saya sudah penuhhhh.
InsyaAllah penuh dengan kegembiraan !

i hope so :)
everyweekend saya dipenuhi dengan aktiviti

27/11/2011 (AHAD) : ke Melaka mencari barangan rumah dia wif incik Lalan 
04 /12/2011 (AHAD) : ke PERAK. menghadiri majlis Pertunangan my cousin
12/12/2011 (AHAD) : Pergi Genting just untuk BOOKING HOTEL *kejegile kan ? ;p
16/17/18 DECEMBER 2011 (JUMAAT/SABTU/AHAD) : bawa family ke Genting !

mothers day saya dah bawa mama ke Pantai (PortDickson)
so untuk Anniversary my mom&dad bawa ke Genting,
orang kata, ala Genting bila2 boleh pergi.
tapi saya ni jauh di Selatan (johor), kalau dapat ke genting, its ok lah tu
kalau nak ke Pulau2, fuhh jauh..
firstly plan nak ke Cameron TAPI then bincang2 kami decide
ke genting, adik2 pn sure happy.

One day, bila saya mampu dan berjaya,
saya nak bawa family saya ke Luar Negara !
cuti je bawa my family bercuti di Mekah.
*berangan kan ? hehe

as anak sulung yang masih muda remaja ,
excited dapat arrange kn something tau
without pertolongan my mom & dad.
yelah kalau dulu waktu kecik2
sure mama dan abah yang arrange kan,
kite as anak just happy dan ikut,
so bila dah besar, inilah masanya nak bagi dieorg pula gembira :)
mereka just menikmati
without their money but my money !
ok time nih akuh rase macam dah dewase ;p

waa very excited,
holiday wif FAMILY and BOYFRIEND
bersama insan tersayang :')

with love,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...