FOLLOWER

Saturday, November 26, 2011

FAKTA !

Assalamualaikum

OMAIGOD !
OH !
MY !
GOD !!!!

Sebelum ni serius I'm not believe it !
Bile incik Lalan kutuk-kutuk kate saya makin gemuk. Saya buat muka dua kupang je sebab bagi saya dia hanya nak mengusik dan sometimes sampai bergaduh bila masing-masing saling mengejek.

TAPI, tadi, saya buka wardrobe then terpandang blause yang tak pernah pun saya pakai. Bila beli just try then bersawang di almari. Sebab rasa tak selesa dan I'm think baju tu sangat besar especially bahagian arms dan pinggang. 

Then try jeans pula, pun sama problemnya, beli sekali then tak pakai. That jeans saya kurang selesa maybe sebab colour dan tak tletak di pinggang. So nak kena pakai belt kalau nk pakai that jeans. Oh sesungguhnya saya sangatlah pemboros suatu ketika dahulu (mcm lama gile kan bunyinya. Haha) bila tk muat atau bosan je, bagi pada orang. Oh ekin ! Nasib lah sekarang dah sedar.

Dan tadi, saja2 try pakai balik. Semua KETATTTT ! Aish. Apa dah jadi ? Ye before this akuh lah yang tpekik pekik nak gemuk. Tapi tadi bila saya depan cermin, try kancing baju pn ketat, peha pn sendat. Astagfirullahalazim. Serius rasa susah hati. Nak cuba dapatkan perut yang FLAT semula ! Skg dah buncit T_T ohh myyy Goddd.


Bila duk depan cermin rase tak ada apa2 perubahan kan ? Kite akan rasa perubahan mengejut apabila TRY pakaian yang kita rasa besar gila dulu dan try lagi, uhhhhhh, KETAT !

FatinFashiekin ! Kawal pemakanan anda !!!!!

Ok. Give up. Saya mudah lapar (-_-")

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...