FOLLOWER

Sunday, November 27, 2011

HOPEFULLY, GET WELL SOON


currently @Hospital Pakar Sultanah Fatimah
my lil boy (awal) demam panas
actually just demam tapi for kids macam awal ni
just 3 years old kan ?
so bila cek suhu badan dia dah 39c tu saya risau.
even saya dah bagi ibuprofen pn still tak kebah,
bila tidur mgigau pula,
sangat risauuuuu~
hopefully adik cepat sihat ye ayang :)


kebosanan menanti,
adik masuk dengan mama, i'm just waiting diluar
tak da sapa nak ambil gmbr saya,
so ambil gambar kaki.
nak ambil gambar muka sdri duk sengih kat sini
nampak macam buang tebiat pulak ;p


bila dia nak keluar nih. aih...
*ok. nurse kat sini very the sombong.
attitude dalam melayan pesakit pun ZERO
hmm, malas nak cerite.
saya sangat melindungi ahli keluarga dan insan kesayangan saya
so, faham2 lah ye u ollls 

then masa tgh tunggu giliran ambil ubat,
tiba-tiba ternampak my permenant custmer,
ala u all ingat kan ? saya ada cerita,
isteri kepada cstmer saya koma tu ??
kalau x ingat, rajinkan jari previous k ? 
so saya tegur lah. bertanya khabar.
semalam hari yang ke 27 isterinya masih koma.
semoga Allah memberi kekuatan kepada Pakcik tu utk mnempuhi dugaan
dan Semoga Allah memberi kesejahteraan kesihatan ke atas isterinya.

with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...