FOLLOWER

Tuesday, October 18, 2011

THE MANHATTAN FISH MARKET

Assalamualaikum

sorry cuz this blog bercuti untuk 3 hari 
like always simple entry bout my aktiviti
actually nothing fun bout myself
TAPI
this is my own diary so x salah kan nk
jadikan this blog my private memorial ;)

last sunday, saya ke KL
bertujuan untuk mencari barangan incik lalan,
new clothes, jeans and everythings
yup, saya adalah wanita yang menentukan pemakaian dia skg
sebab saya dah pesan pada dia
"saya takut nanti orang kata awak ni tak terjaga
then mak awak cari kan awak jodoh lain ke supya awk lbh terurus, 
saya macammana ?
so saya nak segalanya ttg awak adalah RAPI bersama saya"

then lepas lapar-lapar saya pergi ke
FISH MANHATTAN
ouch. sangat suka :)


menanti ketibaan makanan

 "oreo kaboom !" masa oder saya sebut "kaboom" dengan 
nada yg sopan. heheh





jom makan ! hehe
sorry tak ada gambar kan saya ke sana ?
yelah, bz mcari pakaian then makan2
nk sengih sorang2 kat dalam restaurant tu
rasa malu lah (-_-) heheh


and this is gambar semalam
di Traffic light ayer keroh.
muka very lah the tired,
tapi gagah kan juga balik kerja dari johor ke melaka
sebab nak berjumpa incik jantung hati

:)

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...