FOLLOWER

Tuesday, October 18, 2011

HARI PERTAMA

Assalamualaikum

permulaan hari yang sangat tidak menyeronokkan
bangun subuh, pandang HP,
then rasa sedih,
mesti dia dalam flight lagi,
(-_-)

cepatlah balik,..
baru sehari dia di luar negara saya dah tak keruan ni.
kalau dulu dengar lagu
zhivilia-Ashiteru
langsungg saya tak feeling tau
tapi sekarang, buka radio je
asyik2 lagu tuh.
aish. rasa macam dengki pula radio tu pada saya kan ?

apapun, semoga dia selamat tiba dan balik dengn selamt nnti,
maybe lama saya akan tidak berjumpa dia
even sebelum naik flight dan dia kata
"wah ! syurga ! Allhamdulillah, tak sabar rasanya nak menikmati
hidup tanpa gangguan dan sebarangg bunyi telefon ! indahnyaaaaaa !"
sambil tersenyum lebar
*sakit hati !
(-_-)

Allhamdulillah juga kepada parent incik jantung hati
cuz dapat menunaikan haji this month.
so sampai je Malaysia dia akan terus balik kampung halaman 
sebab mengiringi pemergian parent dia ke mekah :)
aish seronoknya kalau dapat kesana juga,
sangat teringin. Ya Allah murahkan rezekiku Ya Allah.
indahnya andai dapat menjejakkn kak kesana dsamping
keluarga dan insan tersayang,
menunaikan haji bersama. SubhanaAllah.

Apapun, dimanapun, sesiapapun,
jaga diri anda ye :)

kepada incik jantung hati, if u read this,
saya tunggu awak balik !

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali


Doctor, balik cepat ye.. 

With Love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...