FOLLOWER

Tuesday, October 18, 2011

HARI KEDUA (SINGLE)

Assalamualaikum

Hari kedua berjauhan 
Beribu batu dari jantung hati.

Allhamdulillah dia sampai dengan slmat
Perbualan kami sangat terbatas.
I don't know why, saya x dapat call dia
Bila try make call je 
"outgoing call barred"(-_-)
Saya dah bayar bill okeh.
Tapi bila saya sms, dia boleh dapat
Atau dia call saya boleh terima.
Dan semestinya kalau dia yg call adalah sangat berkira, 1minute : RM8.00,
Kedekut adalah sikap beliau (-_-)

So semalam ade juga dia call 
Mmg excited lah bila kekasih jauh diperantauan call, rase macam doa termakbul ! Hehe

tapi angkat je dia just kata
"Kite nak beritahu, kite duduk dalam resident suite, 1 malam RM15,000.00 hahaha. Search four seasons resort, seperti rmh banglo yang sgt mewah dan dimiliki saya seorang. Bilik tidur kite 3 kali besar ofis farmasi, beserta bilik massage. Ruang tamu 5kali besar bilik tidur pun beserta bilik massage. Tandas dia ? Fuhhh canggih, hah, balkoni dia ? Besarnya sama dengan dari pintu farmasi kamu hingga ke kaunter. Jangan jelouse ok ? Setiap doctr disini diberi satu suite, saya doctr ? Kamu ? Apakah ?" Sambil gelak besar dan tk beri peluang saya mencelah.

Saya kata
"Eleh, setakat duduk berapa malam je.
 Apelah sangat. Tak heran !"

Then dia kata
"Hahhaha. Ada orang makan hati berulam jantung. Hehe. Heran ke tk, masalahnya cuma nak tanya KAU MAMPU ?" Sambil gelak besar.

Ee, huduh betul perangai dia.
Siaplah nnti balik Malaysia. 
*dendam. Hahah !

betapa huduhnya perangai dia,
Yeah, that's us,

Sayang, betapa buruknya sikap anda.
I Just Cant Stop Loving You.
Its not that easy being in a long distance relationship
It requires real effort.
Even when one of them is busy with their own lives.
BUT
a simple thing means a lot.
It reminds each other that you are NOT forgotten.
Everyday I need You even more sayang,
*If only you could feel it
but i know we are busy with our own life
Even if I dont see You,
Even If we have less talk,
Less Hellos,
Less stories,
Less greetings,
But I always remember that my care will never be Less.
Because nothings gonna change my love for You.

With Love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...