FOLLOWER

Saturday, October 8, 2011

9 10 11 (sunday)

Assalamualaikum

Bangun pagi dengan hati yang girang dan tenang :)
Segala celah dan jenis penjuru pastikan
Tiada habuk ! 
Masakan pula harini mama yang masak
Bukan saye ;p
Mama didapur, saya pula settle kn hal mengemas,

Harini 9/10/2011 tapi pagi tadi buka peti ais tiba2 nampak kek. Pelik juga, tiba2 aik ada nama saya dan adik. Ok birthday saya 26/10 dan birthday adik 19/10, mama nk celebrate harini. Saya kata lah "awalnye ? Kenapa awal sangat ?"

Then mama kata
"Ala, lan (incik jntg hati) datang harini, so mama dah siap kan awal-awal, kan minggu depan dia ke luar ngra so x smpat dia nk jamah kek nnti, dia balik sini dah lpas birthday adik dah"

Saya ?? (-_-)
Ape kena mengena dengan incik lalan pula ?? Ok keluarga saya mmg sayang dia maybe sbb kluaga saya x da ank lelaki dwase kn ? So mama dgn abah sgt suka incik lalan (-_-)

Ok lh, nk bsiap, sat lg incik lalan tiba, mahu pakai cantik2. Bye :)

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...