FOLLOWER

Thursday, September 15, 2011

SEBELUM LENA


16/09/2011 (1.15pagi)

Around 12.35am tadi Allhamdulillah, selesai urusan2 didapur rumah tok. Esok rumah tok ada buat kenduri akikah IERA dan AKHIL. Buat secara besar-besaran. That why lah tadi saya ke sana wif mama! Berkumpul bersama sanak saudara, ketawa2, berbual mesra, eh u all kalau lah datang johor dan berjumpa dengan sanak saudara saya, don't worry atau rasa resah dihati takut dibuli, tak, gerenti ! Saudara saya sangat2 happening, even u all pemalu ke, dijamin 100% u all akan serasi :)


So tadi dah siap kupas bawang lah, itu lah ini lah, so esok tinggal memasak, maybe sampi pukul 12pm je saya dirumah tok, petang nya pula kawan mama nak datang beraya, so terpaksalah pulang ke rumah pula, tolong mama memasak untuk dihidang buat sahabat dia.


Kesihatan saya sangat tidak memuaskan, nama sahaja memiliki seorang kekasih yang dipanggil "doctor", saya pula bekerja dikelilingi ubat (farmasi) tapi sakit tetap mhampiri, ini lah kehidupan kan ? Allah maha Adil, even saya sakit ringan macammana sekalipun, saya tetap kena pergi ke farmasi lain untuk mbeli ubat, barulah ubat tu berkesan, maybe psiko je kan ? ;p


Fine, saya dah tak boleh tahan, I need rest now, selamat malam.. I love u all.. Maaf sbb update short story, tunggu cerita ahad saya k ;')

With Love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...