FOLLOWER

Wednesday, September 14, 2011

Malam

Time : 11.30pm / 14 September 11
Currently song : Alvin athons (berdua)
Action : bbaring diatas katil, didada ada sebuah novel, ditangan mengepit teddy, dikaki menguis blanket, dijari ?? Menaip blog via mobile :)
Before this : mengajar my lil' boy (dinzly danish@awal) mengira "one,two,three,four,five,six,seven,eight,nine,ten!!!!!" Okey. Dia sangat bijak. Kemudian tidurkan dia. Hehe.
In my mind : happy. Allhamdulillah.

Esok hari last saya bertugas sebab jumaat saya cuti, eh company saya tak cuti (hari 1 malaysia) okey. Kami ambil double. Tapi disebabkan ada hal, saya tpaksa minta cuti, dan esok saya bkerja hanya 8jam, balik petang ! Bila pk balik, da straight OT rasa janggal juga nak balik petang tau, yelah badan dah tbiasa 12jam, so ada juga tanya kk ani samaada dia nk balik awal ke x sebab jumaat dia kena ganti saya, so kalau esok dia balik ptg kira kami tukar jadual lah, tpi kk ni kata tak pa, so teruskn je dgn jdual biasa..

This friday, rumah tok ada buat kenduri akikah untuk IERA dan AKHIL. 2 org anak buah baru dalam family kami :)

Bulan berganti bulan, tak sabar menanti adakah kak alai melunaskan janji beliau. Huhu. Kami staff di farmasi berasa sangat berdebar dan teruja. Atas segala haru biru, kepayahan, penolakkan dan penindasan, diharapkan impian kami termakbul. kami tk bharap pcutian ke luar negara, kecil sahaja pharapan kami ni. Semoga dipertimbangkan. Fuhhhh~ aminnn :)

Ya Allah, pelihara keluargaku, sahabatku, guruku, dan mereka yang beriman kepadamu, makbulkan doa mereka. Andai ada peselisihan faham antra kami, padamkan dengan senyuman yg ikhlas dibibir kami. Bantu mereka dan kuatkan keimanan mereka mengharungi dugaanmu, terkadang aku terjatuh dikala bersama mereka, pimpinlah aku agar seiringan bahagia bersama mereka, ikhlaskan hati kami, makbulkan doa kami, tetapkn iman kami..Aminn :)

With love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...