FOLLOWER

Friday, August 19, 2011

RAYA SEMAKIN HAMPIR

Assalamualaikum

Raya makinn hampirrrrrr~
This weekend sangat kelam kabut,..
Banyak benda nak buat dalam satu hari

Then dapat perlawaan bbuka bersama 6 rumah anak yatim di hotel Sunway Penang. Pun tak dapat join. Best nya kalau dapat join.saya tk dapat join sebab terlalu jauh, hal kat johor tk settle, tak kan nak ke penang :(

Masalah baru, akaun fb saya dengan jaya nya telah mdelete beberapa rakan2 saya. TAPI, saya tak delete pun, ni semua angkara hacker tu lah. Kawan2 (firdaus osman dan nazrul shahril) pun ada pesan spya saya bt pswdd yg strongest. And I admit pswdd before this sangat weak. Fatin fashiekin ! Jangan careless sangat ye :)

Ok. Stop bcakap mengenai FB. Allhamdulillah semuanya settle. Harini jumaat, raya semakin hampir. This weeknd adalah last change untuk saya shopping cuz next week dah bz dengan "munjung" ape tu munjung ?? Munjung adalah tradisi yg diamalkan johorean, bertukar juadah sesama jiran, sangat seronok !!! Makanan sure sedap2. *aumm. I'm proud bcme johorean :)


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...