FOLLOWER

Saturday, August 20, 2011

MENCARINYA

Assalamualaikum;)

happy weekend peeps !
Harini saya masih bertugas just balik awal, sangat seronok :)
Berbuka bersama keluarga,
Kereta dah siap diservis, Allhamdulillah just hal road tax belum settle,
InsyaAllah minggu depan semuanya settle. Boleh lah balik kampung ek ;P

Esok, seperti biasa, ahad adalah hari yang sangat busy bagi saya. Pagi2 maybe saya bersama family, beli barangan dapur, then shopping sekejap cari barang2 untuk my parents dan adik. Kemudian aktiviti Mengemas dengan bertungkus lumus luar dan dalam rumah, menukar segala yg patut then aktiviti make up rumah, touch up mana2 yang dah comot. 1st ly saya fikir nak cat bilik tau, saja nak tukar mood, tapi my parents dn incik lalan pn bising, baru setahun di cat so tk kn nak ubah, so, saya mengalah, hmm, x perlu cat bilik, tapi ubah psekitaran bilik ! Seronok !

Petang ahad pula, jumpa incik lalan, menguruskan hal dia, hmm, last week kami shopping, beli jeans dan dan sluar, nk potg kat sana tlalu ramai org, so dia dgan pnh kyakinan kata akan hantr sendiri ke kedai untuk ptg sluar tu tnpa bantuan saya. TAPI, untill now, bila ditanya, jwapannya cuma senyuman (-_-) bermakna insan kechil inii juga lah mjadi mangsa, hal kuih raya lagi, pun plan petg ahad kami mcari, ada juga yg dibuat, tapi saja menambah aneka pilihan, InsyaAllah mencari pkaian mak dan ayah dia, untuk adik2 incik lalan, angpau ok lah kan. Hehe. 

Allhamdulillah my girlfriend dapat kerja. Sakinah Adun atau nama glamournya qyna, Allah makbulkan doa kami semoga dibukakan pintu rezeki dia. Cuma sangat2 minta maaf, dia ajk shopping juga tapi saya busy sangat. Dan saya janji, raya nanti kita hangout mcm last year k sayang :) my girlfriend ni cantik ok ! Pernah tgk cerita FULL HOUSE ? Hah, muka dia sebiji macam heroin drama korea tu. Hehe.

Ok. That's all. Hmm, update still without pictre cz my lappy still sick :( emm ok salah saya sebab still tak hantar repair, nanti dulu lah kot cuz banyak lagi perkara penting yang perlu didahulukan. 

Kepada kawan2, raya nanti, saya dengan penuh keyakinan mengatakan, kalau u all datang kerumah saya dan mberitahu dulu, sure perut u all kenyang !!! Saya janji akan masakkan untuk u all :) tapi kalau u all terjah tibe2, I'm sorry lah, kuih je ada. Hehe

Hah ! Bersama kita mencari laila okey (lailatulqadar) jangan sia2 kan ramadhan kali ini ;)

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...