FOLLOWER

Sunday, August 14, 2011

PART TWO *DONE

Assalamualaikum

Salam Ramadhan ke 15 ;)
Like always saya adalah seorang gadis 
Yang terlalu banyak komitment nye. Sedaya upaya membahagikan masa kepada mereka yang saya sayangi iaitu Allah SWT, ahli keluarga ku dan jantung hatiku. 

Segalanya berjalan lancar, tuntutan Agama Allhamdulillah segala yang wajib dilaksanakan InsyaAllah dengan sebaik mungkin, tuntutan keluarga, minggu lepas kami sekeluarga dah keluar bersama mencari pakaian raya dan berbagai persiapan yang penting berjaya diperolehi. Dan tadi, ke Kuala Lumpur, mcari pakaian insan kecil di hati iaitu my lil sibling dan alisya dan aqila. Semua settle ! Perfect ! Legaa sangat. Incik lalan punya baju melayu last week da settle kan juga, so tadi mencari pakaian tshirt, kemeja dan sluar dia. Pun settle :) 

fuhh, bujang da kelam kabut macamni kan ? Kalau kahwin nanti, tak tahu laa.. Tapi berpuas hati, saya seronok kalau bab beli barangan insan kesayangan saya, keluarga ke, jantung hati ke, tapi dengan jantung hati ni payah sikit, saya akan katakan pada dia "kamu jauhkan diri dari saya, bila kamu dekat dengan saya, ilham saya lari tau nak mencari pakaian yang sesuai bt kamu" sebab mulut dia penuh dgn complain ! Hehe. Memng penat, tapi seronok ! 

Even saya banyak kali kena marah sebab busy cari barang mereka sampaikan saya sendiri still tak beli lagi handgbag ke, heels ke. Hmm, entahlah, bila usia meningkat ni, saya rasa, semua tu tak penting dah, yang penting sekali, yang perlu diutamakan adalah mereka disekeliling saya. Ye, ada juga round isetan KLCC, jantung hati pun bisingg sebab pergi jauh2 tak beli apa2 langsung, then dia paksa masuk the mines, pun saya tak ada apa2 yang berkenan, at last, masuk the mines pun dalam kepala saya cuma ingat si kecil (awal dan danny) trus capai mainan buat mereka, tapaukan kfc, kemudian saya ada belikan juga teddy kecil yg mmeluk ferrefo rocher, pun untuk insan kesayangan saya, my twin (noraini shariat) hehe. Sesunguhnya saya sangat lah menyanyagi kalian semua !! Sentiasa dihati saya ;) 

Esok isnin bermula kembali, semoga segalanya berjalan lancar dan semoga Allah melembutkan hati dan memurahkan rezeki bos saya untuk memberikan kami bonus saguhati yang memberangsangkan ;P

Ok ! Saya sedang buat senarai nama anak2 buah ni untuk pgagihan angpau raya, supaya semuanya adil dan saksama. Hehe. Bajet itu penting !

Saya sayang kalian, andai saya tersombong, maafkan saya, andai saya melakukan sesuatu yang mengundang sakit hati kalian, maafkan lah saya :)

"Ya Allah Ya Tuhanku, kau ampunkanlah segala dosa yang telah aku lakukan, dosa kedua ibu bapaku, dosa guru-guruku, dosa sahabatku, dosa muslimin dan muslimat.

Kau panjangkanlah usia kami dalam kesejahteraan, Kau rahmatilah kami Ya Allah, Lindungilah kami daripada gangguan jin dan syaitan Ya Allah, masukkanlah kami dalam syurgamu Ya Allah.

Kau berilah petunjuk dan hidayat kepada kami Ya Allah, serta janganlah kau palingkan hati kami setelah Engkau memberi petunjuk kepada kami.

Ya Allah, diri ini hanyalah hamba yang lemah lagi hina, Kau suburkan cinta kami buatMu serta rasulMu. Bimbinglah hati kami ke jalanMu Ya Allah.

Berilah kemanisan iman kepada kami Ya Allah. Hanya padaMu kumohon pertolongan Ya Allah. Tingkatkanlah keimanan dan ketakwaan kepada kami Ya Allah.

Lapangkanlah hati kami, sucikanlah hati kami serta bersihkanlah jiwa kami Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Zaljalali wal ‘ikram.

Kau kasihanilah hambaMu ini Ya Allah, Kau kasihanilah hambaMu ini Ya Allah, Kau kasihanilah hambaMu ini Ya Allah "

Aminnnn~

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...