FOLLOWER

Sunday, August 21, 2011

KEJUTAN UNTUK SI DIA

Assalamualaikum

Another surprise for him.
Yes him ! Him ! Him !

Saya buat satu kad raya,
Saya tulis kata2 kemaafan,
Kata2 jiwang,
Kata2 lucu,
Dan saya pos kan ke office dia <3
So kat sampul surat tu,
Saya print out by cmpter, tak ada lah dia tgk tulisan je dia cam kan. Saya buat seperti surat formal, sampul yang besar.

Kemudian,
Saya minta bantuan mama,
Yelah nak raya, so pakai pos biasa sure
Terhegeh hegeh.
So pos menggunakan courier.
Courier tiap hari datang company mama,
So sebelum mama masuk office, boleh lah bagi pada guard dan minta guard pas pada orang yang akan pos2 barang company sekali.
Tq mama sebab membantu!! ;)
Abah cuma tersenyum je tengk plakuan anak sulung beliau.
Uh, mama dengan abah,
TERBAIK !!

KEPADA :
DOCTOR AHMAD FAIZAL B. SULAIMAN
(Nama cmpany)
Melaka, Malaysia.

Bab2 kejutan ni, saya memang suka sangat. Dan saya yakin, bila dia dapat surat tu, bkerut-kerut kening dia tahan gelak dan menyampah dengan ayat2 saya. Hehe.

Maybe ditempat kerja, dia seorang yang pendiam, tak byak cakap, serius pada kerja tetapi di hormati. Even bila saya call pun, nada suara dia berubah serius, seperti "hello.. Hmm.. Ok.. Bye".dan saya nak buat dia menahan gelakkk. Semoga saya berjaya.

Last year, saya letakkan kad raya kat dashboard kreta dia before dia balik ke Kedah, tahun ni, saya pos kan kat tempat ketika dia menjadi formel. Oh. Saya sangat suka mengusik dia. Heheheh. I'm sorry dear. I know I'm too weird sometimes, tapi sayang buat sebab nk harmonikan hubungan kite, wanna make u laugh always. Kan bahagia :)

turut diselitkan kata-kata
WHY I LOVE YOU :

1)Each time I look at u, there will be something that beat right at my heart, rasa tak nak berjauhan. That y bila kamu ke oversea atau balik kedah I'll crying cuz missing u.

2)We're always together and u have been the good friend for me ! Seriously. Even u're my kekasih, tapi kalau anything happen around us, kita akan share dan gelak sama2, argue pun sama2.

3)You can make me smile even while I'm crying because mad at you. Contoh, bila kita marahkan kamu, kamu buka dashboard kereta kita dan ambil yassin, kamu akan baca yassin konon minta hati kita dilembutkan. Hehe

4)You always admit ur mistake dan itu cukup untuk membuatkan saya tersenyum.

5)You trust me more than anyone could trust. Sebab kamu tahu kita tk mungkin khianati kamu kan ? :)

6)You might be not a romantic person but u're too matured, naturally and sweet. I would love to live with a matured guy like u for the rest of my life.

7)When I'm being too ego. U know how to deal with it dan kamu selalu nasihat kan kita supaya sedar, emosi bukan segalanya.

8)You let me know who u really are, the GOOD, the BAD. Tapi sayang yakin kita boleh saling melengkapi :)

9)When I'm with u, all I want to do is smile and looking at u. I never bored to do that everyday. 

10)The main reason why I love u is, my heart says : 
"don't let me love another man because I give my best to love this person, please, this heart only for 
AHMAD FAIZAL SULAIMAN"


With love,
FatinFashiekin


*p/s : nk tgk pic kad, kat FB, sbb kat blog ssh upload gmbr by hp :)

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...