FOLLOWER

Friday, August 26, 2011

MAAF ZAHIR BATIN

Assalamualaikum

Awak, awak, awak.
Ye, awak lah yang saya tengah tegur ni.
Ye, awak lah yang tengah baca blog saya ni. Ye, awak lah orangnya. Hehe. Saya nak beritahu awak sesuatu, maaf saya lama tak update apa2 kat blog ni, saya sibuk sangat, dan terima kasih sebab still selak2 blog saya ;P

Awak nak tahu ? Saya super duper busy and exhausted too much. Aish. Raya dah nak dekat katakan, tapi Allhamdulillah segalanya berjlan lancar, awak nak tahu, kat tempat kerja saya busy sangat menguruskan hal kupon untuk sekolah rendah Pintas Raya Batu Pahat. Kalau awak tengk tangan saya, merah padam, lebam2 pegang gunting. Ye, 2500keping kertas saya gunting tau, bukan gunting kepada 2 bahagian tapi 12 bahagian, mula2 buat memang bahagia cuz at least ada juga kerja tapi bila je tahu kupon tu hanya diberi masa 3 hari untuk dsiapkan serta merta stress menguasai diri. 12jam menghadap kupon tu kat farmasi BUT untill now ada lagi 800 keping (-_-) 

Kat farmasi busy, kat rumah punn busy, sebab nak raya kan ? Kemas sana, lap sini.. Tapi sangat seronok !! Rasa indah sangat bila balik kerja je tgk semua rumah disinari cahaya lampu pelita, budak2 busy main mercun lah, meriam lah, masjid pula penuh dengan org terawih :)

Awak, saya minta maaf andai saya ada terlukakan hati awak ye, saya hanya seorang gadis biasa, maaf andai saya tak balas bila awak mesej, tak senyum semasa awak memandang, tak ada bila awak sunyi, saya nak awak tahu, andai saya mampu dan saya perasan TAK MUNGKIN saya abaikan awak. Awak semua insan kesayangan saya, tak kira lah even awak cuma kawan dalam FB saya ke, even awak kenal saya tapi saya tak kenal awak ke even kita sama2 kenal, even kita tak pernah bersua muka, even awak sekadar baca blog saya, saya nak awak tahu, saya sentiasa ingin ada disamping awak-awak semua dan menjadi sahabat terbaik kalian.

Selamat hari raya, maaf zahir batin. Kalau lah tangan saya boleh keluar melalui bacaan blog saya ni, sudah lama saya menghulurkan tangan untuk bjabat tangan (bgi perempuan je) heehe.

P/s:still without picture cz via BB dan guna BB sangat lambt nk upload pic. Sorry :)

Hargai Ramadhan yang bakal ke penghujungnye ye !

With Love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...