FOLLOWER

Saturday, August 27, 2011

KEGEMBIRAAN TERLUAH

Asalamualaikum :)

Hari ini hari last bertugas,
Allhamdulillah esok selama 5 hari saya dapat meluangkan masa bersama-sama keluarga dan sahabt-sahabat yang tersayang. 

Kepada si jantung hatiku, semoga selamat sampai ke kedah hendaknya. Semoga dia gembira di kampung halaman dan semoga dia tk blagak 'bujang' di kampung halaman. Hehe.saya tunggu kedatangan dia di rumah pada minggu ke2 raya.

Kepada kawan2, nak datang inform ye, nanti boleh saya masakkan buat kalian semua :)

Harini saya seronok sangat. Ye, mengingati hari cuti mestilah seronok. Dan saya happy saya dapat melepas kan ketagihan saya !! Hehe. Saya dah beli 3 buah buku bacaan, rasa happy sangat ! Tak sabar nak habis kan bacaan, mula2 tfikir mals nak beli novel2 ni just nak beli buku2 yg boleh bagi ilmu sikit, then tnampak novel Stanza Cinta, lagiii rasa happy, tk perlu lah menanti didepan tv setiap hr ahad, pukul 9malam di tv3. Cerita tu bagus tau, ayat2 dia pn penuh dengan ilmu, bukan drama kosong. serius, kalau tgk tv, saya peka pada setiap pcakapan, kadg2 siap bawa nota kecil tau kalau depan tv kalau tgk cerita2 yg saya rasa blh mberi sdikit ilmu pada sya. Pelikkn ? Heheh

Ok. Nk balik berbuka. Bye. Free saya bcerita lgi ye :)


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...