FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KERETA HILANG !

Assalamualaikum

Hari ke 5 Ramadhan, Allhamdulillah semuanya
 masih berjalan lancar dan penuh !
rasa berbangga. hehe. rancangan pun semuanya berjalan lancar,
just bila ingat kenangan semalam saya rasa kelakar ;P
seperti yg u all thu, saya ada kereta yg saya beri nama Mr B
so semalam saya balik kerja pukul 5petang
balik je ! kereta saya hilang !
tak ada !


memang saya panic giler,
mana kereta saya kan
rasa nk menangis, ke sini, ke sana
tetap tak ada..
tuhan je tahu betapa panic nya saya membayang kan mr B tu hilang

Tapi, tiba2 terpandang kan sebuah kereta hitam metallic
J_V 3_3_
baru lah saya gelak sorang-sorang,
baru teringat, Mr B saya hantar ke bengkel,
hari ni saya bawa Mr BLACK !
aish. cuai. bila ingat balik rasa segan pada diri sendiri,
muka saya dah merah padam ok hampir menangis
ke sana ke sini dalam gerimis
tangan shaking
rupa nya aishhh harini bawa kereta lain lah !
jangan jadi cuai macam saya ok ;P

No comments: