FOLLOWER

Thursday, August 4, 2011

JALAN JALAN UNTUK BERBUKA

Assalamualaikum

eh ! u all berbuka apa ea harini ? saya nak berbuka di PORTUGUESE SETTLEMENT, MALACCA
hehe. teringin nk makan seafood lagi !! hah, kalau saya ke melaka je ramai yang judge kata saya
berjumpa incik Lalan, sayang sekalian,
memang saya Johor, tapi saya Muar. Muar dengan Melaka sangat lah dekat
berbanding saya nk ke bandar Muar tau,
thats y lah saya suka ke Melaka.
mencari barangan pun ke Melaka
jangan assume saya selalu ye, dose ;P


Ok, ini lah PORTUGUES SETTLEMENT, MALACCA
Paling saya suka,
bila makan dekat sini bhadapan dengan Pantai,
so kalau pergi dengan couple sure akan feeling-feeling romantik lah !
hehe, bayu2 pantai bertiup, ombak berhempas. cewah ;P



Then kalau nak bergambar, u all boleh lah ke 'jambatan' tu.
eh, jambatan ke ? bridge ? eh, anything lah. hehe
ala2 titanic lah. 


then, blh tgk sunset !!!
ouch, i like
lepas ni nak pergi Bali lah, hehe



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...