FOLLOWER

Tuesday, August 2, 2011

I HATE

Assalamualaikum

Today's entry is about things that I do NOT like. I don't hate them, because hate is a very strong word (haha).

  • Saya tak suka orang yang hipokrit.
Tapi memang saya pernah dengar satu quote ni, dan quote ni sangat betul ; Everyone is a hypocrite. Tak kira la, kita mungkin jadi hipokrit dekat orang lain ataupun diri kita sendiri. Saya tak suka, tak bermakna saya benci. Saya pun hipokrit jugak, sebab tu la takkan nak benci diri sendiri kot (haha okay, tak lawak.)

  • Saya tak suka orang yang suka show-off.
Kalau awak nak kata yang awak kaya, tolong lah bear in mind that yang berduit, yang poket berisi, wallet penuh tu, bukannya awak. Ayah & Mak awak. Lagipun, tak kemananya harta dunia ni. Boleh bawak masuk kubur ke? Tepuk dada, tanya diri :)

  • Saya tak suka LIPAS.
Kalau cicak boleh tahan lagi okay. Ni tak suka more to geli la. Awak tak geli ke, tengok dia jalan laju macam tu? Then kalau tengah-tengah malam dia crawl atas awak. Ew. Move on.

  • Saya tak suka passion saya terhadap makanan.
Kalau dalam family, semua tak habis except saya. Siap boleh habiskan orang punya lagi ;P



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...