FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ANDAI DAPAT KU UNDUR MASA

Allhamdulillah

Selamat berbuka sayang sekalian :)
saya, hari pertama berbuka dan bekerja. tetapi tetap berbuka puasa di rumah bersama keluarga
tutup farmasi 1 jam dan memandu dengan laju ke rumah. hehe
sampai je rumah my lil bro

"kakak, nak duit upah, sebab Danny puasa hari ni"

uh budak2 zaman sekarang. puasa bukan atas niat pahala, tetapi ganjaran yang akan diterima,
dengan saya dia minta upah puasa satu hari RM3, dengan abah pun dapat, dengan mama pun dapat, dengan mak uda pun dapat. wah, kalau di total kn hujung bulan nanti, kaya tu, kechik2 dah pandai meminta minta. hehe. tapi tak pa lah, rasa solute juga cuz sekecil dia boleh bertahan even pukul 5 petang je dah duk pesan kat saya, katanya

"kakak, dah pukul 5, tak nak hidang makanan ke"

T______T
kadang-kadang rasa kelakar pun ada,
indahnya menjadi kanak2 kan,
boleh buat segalanya sesuka hati dan menjadi perhatian semua pihak




No comments: