FOLLOWER

Tuesday, August 2, 2011

PERMULAAN RAMADHAN


Assalamualaikum.

Allhamdulillah 1st Ramadhan berlalu dengan sempurna
sahur pun saya sangat berselera, 3 pinggan ok.
Aumm, saya memang kuat makan. Hee.
 Semalam saya cuti sempena awal ramadhan, tapi seperti yang anda mungkin tahu
kalau anda ada ikuti lah blog saya, saya dah plan awal2 semenjak sebelum puasa lokasi berbuka saya.
ye, di Philea ;)

Di sini sebahagian kecil gambar yang saya snap. Jadi blogger seharusnya mengeringkan hati
untuk snap gambar. Even orang dah pandang2. Hehe



ketibaan ;)
ngendap2 bawah, ada orang ramai ke x.


menanti sebuah jawapan ;P
hehe, tak lah, menanti waktu buka





 Okey. Thats all.

kalau u all nak tahu, bazar ramadhan berhadapan dengan farmasi tempat saya bertugas,
sangat lah excited harini nak pergi kerja ok !
last year, dapat kuih muih, makanan dan minuman free.
moga2 tahun ni rezeki kami murah kerana kami kan bekerja bhdapan dgn masyrkat
so pakcik2 dan makcik2 sangat menyanyangi kami.
awal Ramadhan, awal Bulan
bahagia rasanya ;)


dah balik baru nak snap pic sendiri. hehe ;P

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...