FOLLOWER

Sunday, August 7, 2011

FIRST STEP *DONE

Assalamualaikum & Hai

Permulaan hari iaitu Isnin kembali lagi.. So terpaksa menempuhi 5 hari lagi untuk bertemu weekend kembali. Hari berganti hari. 

Its funny right ?
Bila kita melalui hari dan melaksanakan rutin harian seperti sama sahaja, tetapi bila kita toleh ke belakang, mengenang hari yang berlalu. Lihat diri kita sekarang ? Banyak perkara yang berubah tanpa kita sedari ;)

Semalam u all ke mana ? Saya shopping sakan ! Ok, rasa beban dibahu ni ringan sedikit, hal baju raya saya, incik lalan dan family semua da SETTLE. Allhamdulillah. Tema kami kaum kerabat Puan Sri Tun Giah adalah bertema kan PURPLE ! Mula-mula plan nak colour silver lah, hijau lah, but at last terpandang baju bewarna purple yg cantik, so saya dan mama pn bersetuju dengan warna purple. Of cz lah saya dengan mama yang sibuk-sibuk. Abah dan adik-adik termasuk incik lalan hanya perlu pakai.

Ye, plan pertama nak shopping pakaian wif incik lalan, tapi dia balik kedah. So daripada boring tunggu dia, that's y lah hang out wif my dearest familia. Dan malam tadi call him dan kata "baju raya kita warna purple !!! Sedondon !! Saya dah beli, kamu pakai ye, tak pakai siap ye " dan dia pula macam biasa la bising2 sedikit sebab saya suka buat dia terkejut ;)


(sorry. kedut. belum iron) ;P

Raya tahun ni InsyaAllah kami family akan buat open house dan abah pesan pada dia as future in law nti kena lah tolong menyambut tetamu dan oleh itu, mengikut tema purple kami ! ;)

Lepasni settle kan kuih raya, duit angpau raya, langsir raya, bilik untuk hari raya ! Of cz harus menukar ye. Bab bilik tidur saya, saya sangat suka menukar warna, tanya lah noraini shariat, sblm ni tema merah, lepas tu silver, hitam, putih. Tahun ni tak pasti lagi. Baru lah boleh tidur dalam mimpi yang indah ;P

Ok. Penat dah menaip ni.
Salam 8 ramadhan sayang sekalian.

With love,  
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...