FOLLOWER

Sunday, October 31, 2021

HAPPY BIRTHDAY TO ME





 


happy birthday to me,
officially 31 tahun.
.
this year hadiah rare,
birthday incik lalan saya bagi dia mattress idaman dia yang tak logik dek akal saya nak melabur harga cenggitu utk tilam, apoo laaaa, nasib birthday HAHAHA 

so birthday saya,
saya minta dapur idaman hehe
kitchen cabinet europe style 🥰
then this year saya tak minta kek pn, 
memandangkan da dapat quotation da urk kitchen cabinet tu dan harga denyut dahi,
kenalah konon merendah diri kat somi dengan kata “tak payah kek yang, dapur baru jek” HAHAHAHHA

tapi,
macam biasa, 
pi makan kt restaurnt fav saya, “johnny”
.

incik lalan ; johnny je?tak besdy pn selalu makan
saya ; da nama pun makanan kegemaran, walaupun biasa biasa jek tapi masuk tekak tu nikmat luar biasa tau sebab favorite hehe
.
then, this year, bulan birthday saya,
saya buat perkara luar jangkaan,
1) ajak suami last minute buat kejutan pada mak ayah
2) renew refresh pendaftaran derma organ since 2009, minta kad baru
3) derma darah (saya takut jarum, tapi saya lawan)
.
terima kasih Allah,
atas segala nikmat kurnia,
Ya Allah, terimalah amalan baikku.
terimalah amal ibadahku.
Ya Allah, masukkan daku dalam syurgaMu,
haramkan daku dari terkena azab kuburmu,
matikan daku dalam keadaan Khusnul Khotimah 🥰


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...