FOLLOWER

Thursday, May 6, 2021

ANNIVERSARY PKP




video full : youtube lalan food


Anniversary ke 6,
hati dipenuhi cinta
hati dipenuhi sayang
hati dipenuhi bahagia

Allhamdulillah utk 6tahun indah ini,
sama2 sampai syurga ye,
ayang nak kite kat dalam syurga nanti,
bersiar-siar kat halaman istana kita disyurga,
sambil kata : “dulu kt dunia, apa pun cabaran kita harung bersama,Allhamdulillah masuk syurga kan yang?” 🥰

untuk 6 tahun berkahwin ni,
saya semakin matang,
saya tanya diri saya, saya nk suami macammana, so saya akan jawab :
-saya nak suami soleh
-saya nak suami funny
-saya nak suami pemurah
-saya nak suami manja dengan saya
-saya nak suami yg bsusah pyh dgn saya
-saya nak suami yg bkepit dgn saya

so, bila saya nak ciri2 suami seperti diatas,
cara untuk dapatkan adalah,
saya buat semua perkara diatas,
-usaha jd isteri solehah
-sentiasa funny dan kepoh
-tak bkire dengan suami
-manje gedik kt suami
-bile suami bmasalh sy positif 
-sentiasa bkeput dgn suami smpai suami fak biase kalu tak ada saya

HAHAHAHAH

dan, kesannya,
bila saya buat semua tu,
MasyaAllah, indahnya lahai perkahwinan ni,
hari2 jatuh cinte.

dear Ahmad Faizal Sulaiman,
ayang sayang abang sangt sangat sangat !
i love youuuuu

___________________________

kami celebrate di imperior residence melaka raya, kami checkin bilik tema hello kitty,
kami decide, happy kan anak, kami pun happy 😇




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...