FOLLOWER

Monday, May 4, 2020

BAJU RAYA TEMA MERAH

konon-konon tak nak beli baju raya,
konon-konon nak sempoi2 je sebab tak balik kampung.

tapi incik lalan asyik kata :
“ayang jangan menyesal nanti tak ada baju”
lepastu suara halus dia “haaaa menyesal tak tahu”... ishh menganggu ketentraman betul lah suara halus dia, hahah


kadang2 dia pilih kan ;
“yang ni cantik ni..”

saya balas ;
“baju ayang kena ada lace / glitter / lain dari lain”

disebabkan saya cerewet,
sampai kesudah tak jumpa baju berkenan, tu yang jadi malas nak beli.

setelah 10hari puasa,
harini dia tnya “dah beli belum,” kite geleng kepala, kene bebel lagi sebab baju yang ada sebelumni saya jual hahahaha ye saya kan suka jadikan semua benda duit, sayakan pantang benda boleh dijual 😆


pukul 10 malam, ternampak page wajie ibrahim cantik sangat ! terus grab 3pasang, suami pula saya memang suke cutting elrah, so maintain lah jenama elrah punya baju melayu.


keyin oder, part payment pas handphone pada husband, dia kata “kenapa?” saya jeling dia “bayar ler...... cepat” siap ! syok jugak nooo jadi bini duk rumah, walupun bini ada duit sendiri tapi sbb bini kerje dari rumah, aura bini kerje terlindung, so depan suami aura bini sentiasa lemah memerlukan bantuan suami. hahahahaha



Sent from my iPhone

No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...