FOLLOWER

Sunday, May 3, 2020

ANNIVERSARY KE 5 (QUARANTINE ANNIVERSARY)


“from a shy guy then he found me (talkative girl) and then i bring out a talkative person in him and change his life for better.”
 



tahun ke 5 kami,
masih saling gilakan satu sama lain ❤️
HAHAHAHAHAHA


kalau nak di ulang betapa saya sayangkan dia, rasanya semua orang tahu betapa saya sangat sangat sangat sayang dia, depan mata pun biasenya lunyai saya peluk kuat-kuat sambil kata depan mata pun rindu


husband pula, dia agak reserved, dia kan jenis malu2, tapi dia langsung tak kisah saya upload dekat fb dan instagram yang dia kiss pipi saya, buat something romantik untuk saya contohnya sebelumni paksa bini beli handbag, dia gengam tangan bini masuk kedai dan tanpa segan pada seller, dia memilih sendiri, wpun masatu bini buat muke mcm pau lenyek sebab jual mahal taknak handbag dan purse baru HAHAHAHAHAHAAHHA 


mula-mula saya pening woo pikir macammana sambutan anniversary masa kuarantin, puas godek online macam2 tapi untuk malaysia semua tutup dan bagi macam-macam alasan, tapi saya faham, jasin kawasan redzone, kalau beli online pun lambat sampai.


at last, saya decide buat sambutan di rumah guna apa yang ada, tapi kena romantik ! yela anniversary kan, kena lah ada sentimental value 😆


1) blanketfort :
saya tanya diri saya, apa saya suka bila ber2 dengan suami, semestinya saya suka CUDDLE, so i pk, bilik dah bosan da, nak keluar tidur hotel, tengah PKP, then dapat idea dari pintrest tentang havefun dengan pasangan dan anak, buat blanketfort. masa buat anak paling happy sangat2, asyik kata “bestnya mommy, castle untuk kaseh ke mommy”..





husband tahu apa yang saya plan, awal2 saya senaraikan apa saya nk buat, part dia saya oder apa saya nak makan iaitu kek secret recipe, dan pizza, tapi husband bebel dia kata tiap kali oder pizza tak habis, so dia tapau carbonara + brown sugar boba+ lamb chop dari secret rcpe, okey la, sedap tuuuuu hehe




2) romantic candle :
mencari fairy light semuaaa tak ada, so terpaksa guna lilin kat rumah, letak dalm mangkuk macam crystal, okey la romantik juga laa hehe






3) romantic movie :
tengk drama korea the beauty inside, syok2, bila part romantik2 je kata kat suami “nasib suami halal ada sebelah, untung ayang, agak2 depa kiss, kita kiss lah” HAHAHAHAHAHA


4) cuddle :
wajib laaaaaaa......... 


semoga rumahtangga kita sampi syurga, ayang sayanggggggg abangggggggggggggggggggg 😚

**nak tengk video, pi kat instagram
kite fatenfashiekin naa” 😇

No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...