FOLLOWER

Tuesday, March 24, 2020

FACEBOOK ISTERI DIGODAM SUAMI



since januari lepas, incik lalan dah logout fb dalam phone dia dan dia login fb saya, mula-mula saya ingatkan dia cuma nak cek facebook saya, so i’m okey jek, hello my facebook clean okey, i kan cintakan suami i hahahah


saya ingatkan dia cuma nak tengk-tengk but now dia dah addicted dengan facebook saya berbanding facebook dia. nama facebook kawan-kawan saya pun dia hafal siap ajak gosip “sayang, kawan sayang ni asyik update status tapi bahasa ksar” then saya balas “apa nama fb dia”, incik lalan sebut lah nama then saya explain “dia kat sekolah pendiam yang, tak sangka dalam facebook macamtu” so tak perlu kenalkan my friend, dia tgk guna facebook saya je.


saya ingatkan dia cuma tengok-tengok dan baca page politik, tapi eh sekarang berlike berkomen kat page politik gune facebook sayaaaaa. patutla dapat friendlist dari sape-sape entah. rupenye orang ingat saya lah insan yang berbalas komen kat ruangan politik huhu


alasan incik lalan :
“facebook sayang best, semua kat wall pun best, kat facebook abang semua orang tua, topik pun tua, kawan-kawan cuma update resipi, buat apa dengan anak, boring”


saya :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA “ooo tak nak ngaku tuaaaaaa”


apapun saya pun cek juga facebook incik lalan, memang beza lah, page geng 20an dengan page geng 40an memang lain laa 😆


actually saya suke incik lalan login page bini, saya tak kisah. bab dia menyamar jadi saya komen politik pun saya tak kisah, sebab kami dari team politik yg sama, so no hal 🤪





No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...