FOLLOWER

Monday, July 1, 2019

OBSES DENGAN SUAMI

Ramai orang pelik, macammana saya uruskan rumahtangga dan bisnes,
Dengan tempahan yang banyak, orang semua pelikkkkk

Saya pun cerita juga pada incik lalan,
Orang pelik saya sempat buat semua benda (orang tgk story saya)

Then saya sendiri tanya diri saya,
Macammana saya boleh uruskan semua perkara, saya temui jawapan, iaitu OBSES !!

Yes. Jawapan tepat.
Saya mampu uruskan semua perkara dalam masa yg sama sebab saya obses pada suami dan anak saya,

Incik lalan pn gelak tau dengar jawapan saya, tapi dia setuju dn akui,
Helloooooo saya mmg obses dengn incik lalan okey,
Segala ttg dia saya uruskan sempurna, obses smpai nk bkepit mcm budak kecik pun ye.


So bila obses dgn suami dn anak,
Mereka adalah keutamaan saya,
Memasak utk mereka adalah kewajipan saya (kecuali masa too busy lah)


Hati saya, minat saya dlm uruskan rumahtangga. Dn minat saya juga dalam bisnes. Semuanya seiring. Allhamdulillah.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...