FOLLOWER

Wednesday, June 26, 2019

BBQ LEGASI NAQIAH

Jumaat lepas 22hb,
Akhirnya baru dapat jumpa saudara mara belah saya haha tapi tu pun tak semua ada, kami buat BBQ kat rumah mak long sempena pipik nak bertunang, so sesapa yang raya haritu kat belah mertua dan tak dapat berjumpa, masani la grab peluang yang ada untuk collect duit raya HAHAHAHAHA


Ala tapi tak semua balik,
Cik dira, cik ari, cik nunik tak ada,
Mereka masih bertugas,
Sooo end of this year lah nampaknya baru dapat berkumpul semula, berkumpul untuk wedding pipik pula 😘


Apapun, dapat juga jumpa cik is se keluarga, cik jek sekeluarga, maklong, mak ude atok dan lain2, dapat juga lah bermaafan.


Semua kata "lan wes lemur" bermaksud lan da gemuk πŸ˜†incik lalan da mula membuncit HAHA padan mule dia, baru rasa camna pressure i rasa 🀣


Kalau da nama BBQ mcm biasala event panggang memanggang, dan apa2 event i mmg tabik kat incik lalan, laki aku ni semua benda dia boleh buat, bagilah apapun bnda, dia tahu uruskan, so bila bawa apa2 majlis dengan saudara mara rasa banggalah juga, kebetulan pula umur dia pun sama level je dengan pakcik2 saya, apalgi, confirm memang tak kekok lah.


Ingat lagi dulu bercinta dengan incik lalan, dulu calculate umur, la dia baya pakcik saya, rasa awkward juga la sbb saya tgk pakcik2 saya tua, ttbe eh sebaya laki aku lah huhu. Yela saya ni level2 anak buah, ttbe terkahwin dengan orang pangkat pakcik 🀣


" Apapun sayangggg,
Ayang bangga dengan attitude abang, boleh bawa majlis,"


Dan ofcz bila suami kita pun boleh join dengan family kita, dan saya pn kalau balik belah kedah, sedaya upaya jadi versatile dalam semua benda, nanti orang kata, bini siapa tu, incik lalan juga la dapat namakan hehe



Incik lalan dia pemalu,
Tapi tak ade la pemalu sejenis suami yang tak campur orang, tak amik port bila berkumpul dengan saudara mara, dia profesionl dan since berbini kan saya yg becok, Allhamdulillah kebecokkan dan level loyar buruk dia meningkat mendadak hahahaha

No comments:

DEK KERANA ANAK πŸ˜…

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...