FOLLOWER

Wednesday, June 19, 2019

REZEKI KEMAAFAN

Entry lepas saya da cerita ttg kebun incik lalan yg dimasukki pencuri,
Ingat tak? 50tandan licin

Kan saya nasihat incik lalan
"Redha yang, Allah ada, dia akan gantikan lebih baik"
Bila saya positif,
Automatik incik lalan pn lebih tenang dan macam tak ada apa berlaku,
Betul, memaafkan dengan ikhlas,
Allah akan berikan rasa ketenangan, tak ada beban langsung.

Dan dalam masa sama,
Untuk this month,
Projek incik lalan adalah penanaman semula pokok pisang untuk kutipan hasil 2020, fokus untuk kutipan hadil raya tahun depan

Untuk menanam semula pokok pisang, kena mengorek anak pisang (benih pisang), so alang2 incik lalan perlu mengorek anak pisang, saya iklankan dan war-warkan siapa nak kan anak pisang.

Allhamdulillah,
Rezeki kami digantikan dengan rezeki lain, permintaan 3000 anak pokok pisang kami terima serta merta,
1000 pokok dari kenalan incik lalan,
2000 pokok dari pemilik kebun lua,

Allhamdulillah,
Terima kasih Ya Allah,
Semoga Allah sentiasa memberkati usaha Ahmad Faizal Sulaiman dalam mencari rezeki yg halal untuk anak dan isteri nya :)

Pernah terbaca,
Jika suami tidak kedekut dengan isterinya, Allah akan murahkan rezeki suaminya.

Dan saya sebagai isteri sentiasa memohon kepada Allah agar digandakan rezeki suami kerana sesungguhnya incik lalan seorang suami dan ayah yng ber tanggungjawab ♥️


**pisang dikebun kami cat merah utk elak diambil pencuri**

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...