FOLLOWER

Wednesday, June 12, 2019

HALALKAN KECURIAN

Orang tanya,
"Macammana boleh tenang"

Orang respect,
"Hebatnya boleh positif"

Orang perli,
"Dah kaya banyak duit memang la tak kisah kena curi"

Jawapan yang saya boleh share adalah, Allah ada, Allah tu Maha Melihat, Maha Mengetahui, Maha Pemurah lgi Mengasihani.


Jawapan macam cliche kan ? Tapi tu lah saya fikirkan. Incik lalan balik kebun cerite, saya terus nasihatkan redha kan je.

Mak mertua pun whatsap risau,
Saya cuma kata "ekin dengan abang redha mak" terus mak pun lega :)


Bukan sebab positif sgt ke apa,
Cuma bab kecurian tu saya letak pada keputusn pd Allah Maha Esa.


Tapi saya dapat feedback hebat,
Ramai yang tak kenal DM kt Instagram, para pelanggan dan bukan pelanggan, saudara mara, mertua dan ipar duai semua mendoakan agar digandakan rezeki kami

So nampak tak hikmahnya kita berserah pada Allah, mungkin saya kehilangan something, tapi saya dihimpunkan dan diberikan doa yang baik dari mereka yg baik :) Allah tu Maha Mendengar tiap doa hambanya. SubhanaAllah.


Mungkin juga faktor umur nk 29tahun ni, da more matured, da tua. HAHAHAHAH. Incik lalan pn terima apa yg saya explain, sengih dia dengar. Lagi dia ketawa bila saya kata "ade ke patut orang kata kite bertenang sebab kita kaya, agaknya kalau tak kaya dah jumpa bomoh ye" 😆


Dan harini berduyun masuk oder raya haji. Allhamdulillah. Terima kasih Ya Allah.


Hambamu,
Fatinfashiekin

No comments:

PENGALAMAN BERSALIN AHMAD FURQAN BIN AHMAD FAIZAL

sekarang Ahmad dah 1 tahun, sebelum mommy makin pelupa, so mommy nak catit segalanya. sebab itu pengalaman manis, melahirkan anak lelaki din...