FOLLOWER

Wednesday, July 11, 2018

HADIAH KERETE UNTUK HUSBAND

Selamat hari jadi my husband,
Kerete ni khas untuk kegunaan abang, utk memudahkan abang bawa ke kebun, tolong ayang hantar kerepek beratus kilo kat pelanggan,
.
abang baik sangat, tak pernah mengeluh penat, gune sebaik mungkin ye.
.
Maaf, no plat mmg ayang letak 1990, bukan 1981, supaya tiap kali abnag pandang, abang ingat la isteri abang yg comel ni HAHAHA
.
Harini, suami saye senyum lebar memanjang, ini aset syarikat saya, tp saya letak 100% tanggungjwb pd incik lalan, tak kan la pada saye pula kan, dengan perut boyot macamni, haha.
.
Lain tau keluar kerete guna hasil perniagaan berbanding gaji,
Kalau gaji, nak beli senang, basic mampu bayar 3kali, lepasla loan kereta, tapi bila guna akaun perniagaan, bank akan tgk jualan,
Minimum duit masuk 20k keatas, bayangkan la saya bersama suami jual kerepek berjumlah 5angka, penat dia ? Letih dia ? Tp, lega, sebab hasil usaha sendiri 😇
.
Saya untung,
Pisang dari kebun suami,
So duit rolling antara kami,
Saya untung,
Suami hebat part aliran tunai,
Suami mmg byk tolong,
Sebbtu saya nak gembirakan dia,
.
Ayang untung dapat abang,
Abang untung dapat ayang, kan?
Saling melengkapi,kan ?
HAHAHAHA
.
**tekan video**

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...