FOLLOWER

Wednesday, March 22, 2017

LALAN FOOD

Upgrde sticker supaya para agen tak pening nak ingatkan pembeli mereka nama kerepek.

.

Actually banyak perkara nak upgrade pada lalan food ni, antara anganan adalah :

.

Nak upgrade packaging, skg cuma ada packaging plastik, so nk upgrade byk packaging, sbb ada pelanggan dr lgkawi minta packaging yg sesuai utk tarik pelancong, why not upgrade kn.

.

Nak fokus juga pada jualan offline, nak letak dilebih banyak kedai, siap ada rak sendiri dengan jenama tertera lalan food. (Jadikan roti gardenia sebagai ikon berjaya)

.

Pada jualan online, nk lebih banyak pembeli borong, bersesuaian dgn niat saya nk tgk lbh banyak org mula bniaga dan tambah sumber pendpatan dengan kerepek saya.

.

Dan ofcz nk upgrade kedai yg kami sewa tu, supaya ada ruang perbincgan dan pyimpnn stok yg baik sbb skg kdg2 ada custmer call nk datang, tempat tak selesa.

.

Apapun, semua tu sekarang hanya list apa perlu diupgrade shja. Sekarang slow2 upgrade, sebab nak buat semua perkara serentak, saya takut hilang fokus. Dan tak nak terjadi kekurangan stok.

.

2017, tahun untuk tanam pisang untuk stok 2018 supaya tak putus bekalan. Dan tahun untuk list dan mark tiap pencapaian 💪🏻

.

Semoga berjalan lancar segalanyaaa-- hai masadepan 😇👏🏻


https://m.facebook.com/lalanfood/



Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...