FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KEREPEK PISANG RAYA 2017




Kumpul oder sekarang dan inform hakak. Untuk oder raya, tutup 1/5 tau, andai awak da ade pelanggan, contoh maksaudara da booking 3 bungkus, inform akak terus, akak catit oder awak, 1Mei2017 akak jumlahkan oder kemudian deposit dan akak goreng đŸ˜‡preoder bertujuan untuk akak menghitung pisang dikebun, dan mengelakkan kekurangan stok pisang #kerepekpisang #kerepekpisangraya #kerepekpisangnipah #kerepekpisangtanduk #kerepekpisanglilin #kerepekpisangberangan #kerepekpisangnangka #kerepek #kerepekmurah #kerepekpisangkapok #kerepekmalaysia



_____________________________



Raya 2017 paling i nervouse uols,

Entah sempat ke tak berbuka puasa macam sebelum ni,

Entah sempat ke tak nak belek bajuraya penuh renda dan labuci hahaha



Tapi,

Seronok !!!

Bisnes sangat seronok,

Hari2 duit masuk dalam bank,

Even tu duit compny,

Tapi perasaan tu lain tau.



Dulu duit masuk sebulan sekali,

Sekarang, buka whtsapp je orang bankin duit. Allhamdulillah.



Ha korang yg tgh baca ni,

Nak raya ni hoi,

Meh jual kerepek akak meh.



Akak jual harga borong,

500g rm10

1kg rm20 

**kalau 5kg keatas

**minimum RM100



Ramai yang tanya harga orang jual berapa ? Tadi akak stalker raya tahun lepas punya rate jualan retail,


1kg RM35

600g RM25

5kg RM160



Selamat buat perbandingan hehe

Nah 019-6529329,

Save no akak siap2 kalau nk oder.


 





Sent from my iPhone

No comments: