FOLLOWER

Wednesday, October 5, 2016

REZEKI ALLAH TU LUAS

Siape follow fb saye,
Tahu lah kes salah 1 kebun incik lalan kena pecah masuk, kerugian anggaran 2k.

Tapi yg saye rase lain mcm auranya,
Saya dn suami agak steady,
(Bukan steady sbb kebun lain ade lg, ko jgn pk mcm2)
Tapi rase steady sebab letak penuh kepercayaan pada Allah.


Incik lalan rasa lh stress juga mula2,
Dan saya pula ambil peranan sebagai isteri. Mula2 saya jadi pendengar, lepastu saya ajak dia pk kan solution, dah dapat solution saya bagi dia rasa tenang, saya kata elok2 yg benda dah pun jadi, dn sama2 redha dn prcaya pada rezki Allah dn kuasa Allah. Then bila incik lalan da happy, saya sambung kata "Kita cari rezeki halal dengan cara yg halal, mesti Allah akan bantu kita" trs dia positif.

Dan tiba2 ade jiran datang rumah kami, borong kerepek utk majlis kahwin. See !! Kuasa Allah, trs dapat rezeki baru, yg penting kena redha dan tawakal.


😇

Lady faizal,
FatinFashiekin



Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...