FOLLOWER

Thursday, September 22, 2016

DEAR DADDY

Assalamualaikum. Saya kaseh, saya dah 7 bulan. Lagi 5 hari saya 8 bulan. Saya otw nak balik pagoh ni, saya rasa rindu kat nek ma, tok ba, makngah, pakude, acu. Esk pak cik dn mak cik still cuti sekolah, so saya nak balik pagoh main dengan dieorang.


Daddy, saya tinggal kat melaka, tapi daddy promise nanti daddy menyusul (tak biase tidur tak ade saye lah tu) 😂


Gambar ni saya dedikasikan untuk daddy, supaya daddy jaga diri dan rindu saya, biasanya pukul 5.30petang waktu dalam lingkungan daddy nak sampai rumah, daddy call tak bagi saya tidur sebab balik kerja nak bawa saya jalan round rumah, petik jambu batu daddy, tgk ayam jiran, tapi hrini balik kerja, saya dan mommy tak ada. Jaga diri ye daddy.


Mommy pesan, air sirap dalam peti sejuk. Makanan mommy da masak, balik kebun daddy boleh panaskan dan cuma masak nasi je. Rumah mommy da kemas, jangan sepahkan nanti mommy bleter ye daddy.


Sekian

Anak bijak dan solehah,
Kaseh aneeqa farzana

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...