FOLLOWER

Tuesday, September 13, 2016

ANAK DAH SIHAT

Syukurrr sangat! Anak beransur sihat, peel dah macam bini hang tuah, bersilat sana sini, bila dipegang dia pusing sana pusing sini. Bila dilepas semua tempat dia nak pergi. Fuhhh.


Sampai sekarang tak caya,
"Aku dah ada anakkkk"
"Anak aku kiut ikut muka aku"
"Perangai anak aku buas ikut laki aku" hahhaha


Selalu saya cakap pada kaseh,
"Dulu B ade dalam perut ni tau"
Lepastu kalau dukung dia, saya siap ukur kat perut semula dan pk "kalau masukkan perut balik, muat x ea" 😆


Simptom anak pertama memang camni ea, sentiasa rasa tak caya diri dah bersalin. Sentiasa rasa hebat berjaya push. Incik lalan pula sentiasa repeat ayat "dah boleh tambah ni yang".. Hamboi.. Mentang2 bini duk rumah, 🙄🙄

Since saya duk rumah, anak sangat suka dengan kelibat saya. Eh ! Tapi kalau ada nenek dia, nenek dia lg jd favorite dia 😂 mommy tak dilayan dah.


Okey lah dah 11mlm, nak tidur, jap lagi celik mata je daddy sampai. Hooooreyyyy !!! 😇😇😇


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...