FOLLOWER

Thursday, July 14, 2016

RAYA KELIMA

Raya-raya pun weekend x lupa pi jusco, hehe. Heh santau ape la yg jusco pakai kat kami. Patutnya saya ni jadi duta jusco 😝😝


Yeay !
Daddy belikan baby foldable booster seat, 1st ly saya memujuk dn goda incik lalan nk walker, tapi incik lalan ajak beli steamer maknn baby, saya still nak walker, xpun jumpero, x sabar ni tgk anak jalan sana sini. Incik lalan x bagi juga di kata x bagus utk baby 😑😑


At last dia bagi foldable booster seat tu, ok lah, saya tetap happy tapi next month saya tetap nk walker / jumpero.


Lepas tu tgk2 makanan baby,
Untuk starting memilih jenama heinz,.. untuk kemudin hari, mommy masak guna "hand" ye nak, bukan jenama heinz hehe. 1kali makan botol kecik tu rm15.40 huhu. Sekali makan tau, tapi kalau daddy on je untuk heinz, mommy lagi happy 😆😆

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...