FOLLOWER

NUFFNANG ADS

TUDUNG BAWAL GAYA SHAWL RINGKAS DAN MUDAH DAN TAK PANJANG MELERETTT

Selepas tamat berpantang,
Wajib lah gigil2 dah lama tak melaram,
Asyik bersanggul nenek,
Asyik berkain,
Soooo bila habis pantang,
Semua jemputan nak gi !
Buka almari, srung heels masa hantaran tahun lepas.
Yela, x sempat pakai heels tu tetiba mengandung. Huhu


19hb smalam student praktikel khwin,
Raihana aka vivvy yusof,
Cantik sangat ! Makanan sedap !
Yes saya thu, kn saya on diet?
Saya bedal jambu batu 1 mangkuk okeh dan 2 ketul kambing. Hehe


Sehari sebelum tu,
Da belek2 baju apa nk pakai,
Tepndang tudung bawal oren,
Mmule seram juga nk sarung,
Yela panas2 warna oren,
Kang ada yg panas hti tgk saya kang.
Da lah panas + wrna panas ;p


Dan ttibe merasa bosan pki tdg bawal gaya biasa. ( saya x suka shawl sbb saya rasa saya tk sesuai ) so lilit punya lilit dapat lah gaya ni ! Haha.



Camna saya buat ?
1) ---- xyah lah ea,
Muntah pula korang nanti haha



1st time juga bawa anak ke mjlis khwin, Allhamdulillah, B sangat lah baik ! Panas2 pun dia terlena atas pangkuan.



Apapun,
Thniah raihana !

Lady faizal,
Fatinfashiekin

Sent from my iPhone

No comments: