FOLLOWER

Friday, March 18, 2016

HAI DIET - BYE PANTANG

Habis je pantang terus bawa family ke pizza hut utk celebrate birthday mama dan danny.

Actually birthday mma dah lama lepas, mmndgkn saya pantang, so saya postpone. Mama dn danny pun xtahu yang saya dah plan benda ni.


Lega gila dapat kunyah pizza. 44hari duk dihantui iklan pizza hut kat tv. Kebiasaan telan air liur, harini telan betul !


But, even dah habis pantang.
Macam biasa, dah mula pk ttg program diet. Dari 70kg now berat badan kembali ke 55kg. Wlupn Dr Mariam dan nurse kata berat badan saya turun dengan cepat dn minta rahsia. TAPI ! Saya ada masalah baru, lps bsalin ni perut tak pejal lagi. Jd lembik2. Urghhhh ! Skg, dah 4 hri tak mkn nasi. Gigih haha


Hai diet, 12bulan tak nampak.
Bye pantang, i hate u.



Lady faizal,
Fatinfashiekin

Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...