FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KATE SURUH KURUSSSSS

Last saya diet adalah sebelum kahwin,
Gigih nk dapatkn 45kg tp pling bjaya pun setakat 48kg?
Masatu kurus sebab nak kahwin.
Incik lalan pun ok je bila saya diet, serius tk makan nasi.


Lepas khwin terua memgandung.
Incik lalan bg makan cukup2,
Siap kena marah kalau tk makan,
Utk baby katenye.


Lepas bersalin / lepas pantang, berat bdan normel mcm sebelum mula diet iaitu 55kg,Tgk perut kt cermin, dh x pejal, so mulakan diet pula.


Dan sekarang,
Suami saya manusia paling risau kat mukabumi ni, dia tak setuju saya diet, huhu, sebelum khwin dlu kemain suh saya kurus. Dah kwin ni dia x setuju dn asyik kata yg skg da ok dn konon syg kat saya. Haha. Asyik pksa makannnnn je.


Saya klu x diet, mmg makan byk. Smpi boleh ngis klu lapar. Tp bila da mule diet, apapunnn saya tak mauuuuu


Bg saya,
Lepas ada ank lg mudah diet,
Sbb otak pada anak je. Nk uruskn dia. Tlupe ttg makan.


Actlly sy xnk kurus sgt pn,
Nk flet kn pert ni je,
Nk perut pejal.




Lady faizal,
Fatinfashiekin

Sent from my iPhone

No comments: