FOLLOWER

Tuesday, March 22, 2016

BABY 1BULAN ++ SUKA TIDUR MENIARAP

Dulu,
Saya tak reti pegang budak,
Lagi-lagi baby.
Saya takut baby tu akan sakit.
Saya takut baby tu akan menangis.


Saya tak tahu macammana cara nak pegang / dukong baby


Saya tak tahu macamana cara nak tenangkan baby kalau dia menangis


Sekarang,
Saya ada peminat kecik iaitu my daughter #kasehaneeqafarzana :)


Saya kan sekarang dah balik melaka,
Sebelum ni kat rumah mama, ade yg menolong jg bby iaitu mama / aza dn adik2. Now, 24/7 saya je sbb incik lalan kerja.


Mmula kalut juga,
Sekarang, dah hebat.
Masalah sekarang,
My daughter makin manja,
Maybe sebab attention saya pada dia yang melampau.


Incik lalan kalau tgk saya manjakan B pun dia geleng kepala dn bagi ayat sakitkan hati iaitu "habisla dia kat rumah pengasuh nanti, xda sapa layan dia dn manjakan dia, nangis la dia nanti" saya terus sedih tak memasal huhu


Favorite baru dia,
Tidur meniarap atas dada saya,
Actually since warded haritu kn dia mcm trauma bila org sentuh dia,
Dn saya selalu peluk dia ats dada utk bg dia tenang sambil kata "dun wory, jgn takut, mummy ada, mummy tk kn tinggalkn B, see ni mummy peluk baby ni, mummy adaaa" smbil tu saya usap belakang dia


Dn sekrang,
My daughter klu saya letak kt dada sure ttidur, pdahal saya cme nk sedawakan dia je huhu. Eh tp sy tgk, klu tdr mniarap, dia sgt nyenyak, bising mcmne pn dia steady tidur. Klu bia tlentang, bunyi kentut pn tkejut hahahah


Ok.
Lg 2 mgu nk msuk kje.
Bwa ank boleh x ea,
Hahahah


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...