FOLLOWER

Tuesday, December 29, 2015

INAI HENNA DI RENGIT BATU PAHAT



Tengah musim kawan-kawan pun nak kahwin,
Saya throwback lah ye mana yang sempat.


Ok, ukiran henna saya daripada my kakak gojes,
Facebook : norsyahani hamsan
Boleh lah add kak hani kalau berkenan kan,
Dia memang serius berseni gila,
Bukan setakat ukiran tangan,
Melukis / tulisan khat / mencanting, 
Semua dia kreatif. Senang kata, apa jua benda berkaitan "seni" ada dalam diri kak hani.


Kak hani orang rengit, batupahat.
Suami orang pagoh,
Berminat pm saya di facebook,
Nanti saya inform kak hani ye :)


Bab corak henna saya,
Saya memang tak suka sarat,
Sebab saya bakal pengantin yg rajin,
Confirm akan ke dapur je,
So saya minta kak hani buat simple,
Kalau buat design sarat, kemudian sibuk membasuh pinggan ke, mudah hilang.


Allhamdulillah,
Henna ni cantik bertahan 4 hari! 
Tak perlu topup ukiran ke apa,
Puas hati! 





Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...