FOLLOWER

Thursday, December 10, 2015

DIA BALIK KEDAH



Orang sebelah balik kedah ambil anak-anak,
Alaaaa-- asyik kena tinggal. Nak ikut balik kedah.. since kahwin, baru sekali balik kedah, tu pun raya, lepastu terus mengandung, then masalah uri kat bawah, bila masalah uri dah settle, saya pula dah sarat.. syok nya kalau dapat ikut! 


Rindu bendang--
Rindu mak ayah--
Rindu kakak, ita, dikmat--
Eceh------
Padahal rindu somi.
Haha.


Bila nak balik melakaaaa? 
Dah rindu bau ni,



Entah camna ea,
Anak2 incik lalan panggil incik lalan "abah/ibu".
Saya nk train anak saya "mommy/daddy"
Bukan apa, nk guna abah,
Saya dah ada abah dah pun,
Mama pun dah ada..
So 25 tahun hidup dah biase bebenar dengan sebutan mama / abah,
Nak ler jugak tukar ;p



Nak sebut abi/umi,
Eh! Nama ex aku tu,
Gile ko. Hahahaha.



Lady faizal,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...