FOLLOWER

Monday, November 16, 2015

MATERNITY SHOOT KONON-KONON



Gigih incik lalan nak ambil gambar baby bump,
Actually atas paksaan saya. Haha. Yela, Dslr mahal gile macam harga downpayment 2biji kereta. Lepastu tersadai kat rumah, ambil lah gambar isteri kesayangan ni kan.


sebelum pergi klebang, siap2 iron kan baju untuk saya dan suami. Saja je sedondon. Serba kuning, since pregnant ni, suke betul saya dengan warna kuning. Rasa macam smart je. tapi bukanlah kuning menyala tu. Just soft yellow. Kami ada ambil gambar be2 tapi gambar dalam dslr, mls pula nk transfer.


Bila dah ambil gambar, baru perasan, bulatnya diriku. Haha. Kejayaan setakat ini, dari 50kg sekarang 63kg.. ada lagi 2 bulan, kita tgk sejauh mana meter penimbang tu akan pergi ye. Tak pa, asalkan baby sihat sejahtera.


Lepas due, nanti kita mula atkins semula ye. Rindu pula zaman diet mendiet ni. Actually incik lalan tak kisah langsung masa pregnant ni saya naik, yang dia kisah kalau saya skip makan. Dan dia kata "perut awak tak besar sangat pun, naik pun tak banyak, lainlah awak naik berat badan macam bunga citra lestari, adi juma dan aishwrarai masa pregnnt.. tu saya seram".. 


Ok, ada benda nak cerita pasal jiran kami.
Suatu yang mengejutkan. Nanti saya buat entry lain ye :)


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...