FOLLOWER

Sunday, November 29, 2015

ALLHAMDULILLAH SAHABAT!

Seorang lagi kawan saya pregnant,
Allhamdulillah! Sebelum kahwin, dia ada mengadu, risau, sebab dia jenis kadang2 period, kadang2 tak period.. so bila ada masalah hormon, ofcz lah takut nak kahwin kan, tkt tak boleh pregnant.


Saya selalu nasihat dia dari bertunang lagi, saya kata "makan folic asid hari-hari, jangan putus harap, yang penting kita ikhtiar"


Now,
Dia mms good news pd saya,
Husband dia pun still tak tahu dia pregnnt.
Sebab husband dia di sabah.


Saya pula yang sampaikan meremang bulu roma sebab terlalu happy untuk dia :)


Ee, happyyyy nyaaaaaaaaa,
My bestfren kkain pn dah 2bulan,
Wanny pun 2 bulan.
Banyak kejutan lah! 
Hehe.


Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...