FOLLOWER

Friday, September 11, 2015

MIMPI BURUK

Saya jenis sentiasa real kalau bermimpi,
Tiap kali bermimpi bila bangun pagi saya ingat setiap apa yang saya mimpikan.


Kalau mimpi sedih,
Saya akan menangis,
Jelas menangis sedu dan terjaga.


Nasib baik dikurnia suami yang mudah terjaga,
Kalau saya mimpi buruk menangis,
Dia akan rapat dan dakap.


Tapi, 
Kalau saya mimpi dia curang,
bangun tidur terus tduduk dan cubit dia,
Saya salahkan dia kenapa saya mimpi begitu,
Jenuh incik lalan menjawab "kan mimpiiiii.. maneade saya macamtuuuu"... 
Siap saya warning lagi "awak buat macamtu, saya simbah awak dengan asid + toreh perut dengan pisau + bakar kereta dan rumah awak + paling penting saya akan bakar kebun2 awak"..


Incik lalan pandang saya ketawa besar, dia kata saya psiko. Haha. Lepas rasa bertenang, baru saya sambung tidur semula.


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...