FOLLOWER

Tuesday, September 15, 2015

BAHAYA KUCING PADA WANITA HAMIL


Dilema betul,
Saya sangat sayang kucing saya.
Tapi incik lalan sangat marah bila saya sentuh kucing saya. Marah incik lalan tu marah bersungguh sampai tepis2 tangan saya bila saya pegang kucing. sampai iols pn ketap2 gigi dan kerut2 kening marah bila incik lalan marah iols. Sebab bagi iols, kucing saya tu sangat baik, tak kan lah dia nak apa2kan saya.


Incik lalan kata kucing ada bawa sejenis parasit,
Yang boleh buatkan ibu mengandung keguguran dan baby bermasalah. Tapi naluri saya kuat mengatakan "my cat akan jaga saya.." lepastu incik lalan marah saya lagiii, tapi saya tetap tak nak percaya..


Terus saya kata pada dia :
"Tak caya cakap awak laaaaaaa, ye ye je awak ni, jeleouse lah tu, nnti nak tny doktor"


Lalu incik lalan pandang saya,
Tarik telinga saya dan pulas kuat sambil kata :
"Habisss, apa pekerjaan suami awak ni? Yang tengah nasihatkan awak ni?cakap saya awak tak nak dengar, cakap orang lain baru nk dengr"...


So sekaranggggg,
Saya dilema, antara suami, baby dan zoro (kucing saya), suami saya saya‎ng.. zoro sayang..baby lagi lah sayangggg... cuma tak tahan bila zoro datang tetiba panjat peha saya, gigit2 manja, jilat2 saya..
Dia manja sangat, saya suka cium kepala dia. Geletek dia.


Kesimpulannya,
Entah. Blur lagi lah nak bagi result.
Haha.


Lady faizal,
FatinFashiekin






No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...