FOLLOWER

Friday, August 21, 2015

ANAK IDAMAN



Incik lalan tahu yang saya memang vote baby girl, sebab saya memang gila kalau nampak gaun baby dari tutu / lace.


Kalau shopping baju anak-anak incik lalan pn kebanyakkannya saya ada baju pilihan saya sendiri tetapi bila dh buat pilihan kena tunjuk pada incik lalan dulu. Dn incik lalan selalu x setuju dengan pemilihan saya, bagi incik lalan "blaus + t'shirt" dh ckup utk alisya dn akila. Saya tk boleh switch dress up mereka, incik lalan kata "macammana kita ambil mereka, pulangkan pun begitu"..


So, ofcz lah I idamkan nk ada baby girl,
Nak groom betul2. Haha.
Haritu cari baju maternity,ketap2 gigi saya geram tgk baju2 baby girl. 


Oleh sebab incik lalan tahu saya ni nk bby girl,
Haritu lalu kat kedai emas, incik lalan pelawa "nak beli emas tak? Kalau baby girl nanti kite tinggal bagi je, kalau boy kite boleh simpan emas tu".. iols ofcz lah menyeringai sengih sambil kata "nak3!"..


Incik lalan toleh saya,
Dia senyum dn kata
"Gurau je.."
Pastu dia jentik dahi saya.


Kurang asam.


Hahahahah

Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...